Všem obdivovatelkám a obdivovatelům historických vlaků
mohu nabídnout DVD:
Parní výlety 2009
-jízdy při 150. letech provozu Pardubice-Liberec,
475.111, 464.202, 310.0134 a 52 8080-5 mezi Libercem
a Železným Brodem
-parní expres Krakonoš 498.022-486.007 v Jičíně
a jeho okolí
-423.0145 u Mladé Boleslavi (Skalsko, Sudoměř),
v Jablonci n. Nisou, v Tanvaldu a jeho okolí (kamera v kabině)
-310.0134 a 423.0145 v podkrkonoší
(Vrchlabí, Kunčice, Martinice, Jilemnice)
-51 minut
-cena 90 CZK
Parní a dieselové výlety 2010
-498.022 na trati Beroun-Rakovník-Lužná
-434.2186 pod Řípem
-310.0134 u Dobrovic a Turnova
-423.009 v Mnichově Hradišti a u Lítkovic
-tandem 423.0145-310.0134 v Bakově nad Jizerou
-477.043, 354.195
-jízdy ze setkání 475.1
-tandem 475.196-475.101
-trio 475.101-475.196-475.179
-příjezd jednotlivých lokomotiv 475.1 do Lužné s posunem
ve stanici se 475.111 a 475.179
-555.0153 na Kolešovce (muzejní dráha Krupá-Kolešovice)
-tandem M131.1081-M131.1549 na trati Dolní Bousov-Kopidlno
-40 minut
-cena 90 CZK
Parní a dieselové výlety 2011
-423.0145 Březina-Mnichovo Hradiště
-tandem 354.195-354.7152 Lužná-Řevničov
-tandem 555.0153-534.0323 Lužná-Kamenné Žehrovice
(nákladní vlak)
-464.008 u Stochova
-486.007 v Kamenných Žehrovicích
-310.0134 Turnov-Semily a v Rovensku p. Troskami
-434.2186 u Františkova n. Ploučnicí
-477.043 a 498.022 v Řevničově
-475.179
-M131.1386 na viaduktu u Krnska
-M240.0056, M131.1386 a T426.003 na trati
Tanvald-Kořenov-Harrachov
-tandem M262.0124-M131.1302 na viaduktu u Krnska
a na Bězdězu
-M262.1168 u Katusic, Sobotky a Mladějova v Čechách
-M274.004 a M131.1280 u České Kamenice
-39 minut
-cena 90 CZK
Parní a dieselové výlety 2012
-475.179 u Brandýsa n. Labem a u Stochova
-464.102 u Řevničova
-tandem 354.7152-354.195 u Nového Strašecí
-nákladní vlak s 555.0153, 555.3008, 556.036 a 556.0506
v Unhošti a u Kačic
-555.3008 na trati Žatec-Lužná
-tandem 555.3008-556.036 u Nového Strašecí a u Pavlova
-310.0134 s T435.0139 na trati Kořenov-Harrachov
-T678.0012 mezi Řevničovem a Stochovem
-tandem 703.044-702.026 s 310.0134 u Mnichova Hradiště
-721.517-1 na viaduktu u Krnska a u Libáně
-T458.1532 u Bakova n. Jizerou
-M262.1 u Lítkovic
-konvoj T435.0139-T426.001-T426.003-M240.0056
v Železném Brodě
-tandem T435.0139-T426.001 v Mnichově Hradišti
a v Mladé Boleslavi
-jízdy při 110. letech Zubačky a Jizerské železnice
-tandem T466.0286-354.195 na viaduktu u Krnska,
v Mnichově Hradišti a u Spálova (návoz)
-354.195, T466.0286 a T426.003 Tanvald-Desná (návoz)
-T435.0139 na viaduktu u Smržovky
-T435.0139, T426.001, T426.003, 354.195 a T466.0286
na trati Tanvald-Kořenov-Harrachov-Szklarska Poreba
-39 minut
-cena 90 CZK
Historické a výletní vlaky 2013
-213.902 s T211.05347 u Kralup n. Vltavou a na trati
Bakov n. Jizerou-Dolní Bousov
-310.0134 Dolánky-Malá Skála
-475.179 u Horních Beřkovic a ve Zlonicích
-tandem 475.196-475.179 v Branné a Branná-Ostružná
-434.2186 na trati Vrané n. Vltavou-Dobříš
-310.23 (Hrboun) u Pavlova
-Ol 12-7 a 77.28 u Řevničova
-tandem 310.23-354.7152 Lužná-Praha a zpět
-464.102 na viaduktu u Jílového u Prahy, u Svárova, v Ledečku,
u Březiny a na Sychrově
-477.043 u Březiny a v Mnichově Hradišti
-M262.1183 u Dolního Bousova
-konvoj T458.1190, 77.28, Ol 12-7, 354.195, 354.7152
Řevničov-Lužná
-T478.2078 na železném mostě u Vilémova
a v Bílém Potoce p. Smrkem
-tandem M262.1002-M131.1081 u Obrubců a Osenice
-tandem T478.1010-T478.1008 v Jeneči a u Kačic
-T435.0145 a 310.072 v Mnichově Hradišti
-T435.0145 v Turnově
-konvoj T435.0111, T426.001, 701.460-8, T426.003, M240.0056
Malá Skála-Dolánky
-E422.001 a M400.001 na Bechyňce (Tábor-Bechyně)
-51 minut
-cena 90 CZK
DVD za rok 2014, 2015 a 2016 zatím nemám.
Po jejich zhotovení podám ihned informaci.
Kontakt: Pavel Tmej ml.
604 658 896 (T-mobile ČR)
vlaky.trains.dvd(A)post.cz
(A) nahrazuje zavináč
-v obalu spolu s diskem je seznam vlaků a míst,
kde byl záznam pořízen
-na dvd je pouze video, fotografie nikoliv
-nahrané video pouze stříhám, nevkládám žádné speciální
efekty ani komentář s hudbou
-nejvíc práce věnuji k nalezení vhodného místa k natáčení,
a to i nějaký čas předem, když je to možné, odkud nebude
jízda a zvuk projíždějícího vlaku ničím rušen, např.
příliš vysoký hluk vozidel z blízké silnice, moderní zástavba
v blízkosti tratě apod.